Verhuur

Onze kerkgebouwen met hun diverse zalen zijn ook te huur voor groepen en bijeenkomsten. Neem contact op met het kerkelijk bureau voor meer informatie over de mogelijkheden en tarieven.

WIJ MAKEN HET U GRAAG NAAR UW ZIN EN KUNNEN IN OVERLEG VEEL AAN!

Alle prijzen zijn exclusief additionele faciliteiten

Voor gebruik in de avond geldt een opslag van 20%. Dagdelen zijn 9:00-13:00; 14:00-18:00 en 19:00 – 23:00. Bij gebruik van meer dan 1 dagdeel 20% korting op het 2de en derde dagdeel

Ruimtes worden voor minimaal twee uren verhuurd

Kerkelijk bureau

Schoolstraat 4
2242 KH Wassenaar
T: 070 – 511 40 68
E: info@pkn-wassenaar.nl

Plein 3
2242 KB Wassenaar

Messiaskerk
Zijllaan 57
2241 KC Wassenaar

Oranjelaan 2
2243 HH Wassenaar

Dorpskerk

De monumentale Dorpskerk vormt een prachtig decor voor een bijeenkomst of receptie. Ook worden er veel uitvaarten vanuit de Dorpskerk verzorgd.

Voor kleinere groepen beschikt de Dorpskerk over de koorruïne. Een sfeervolle intieme ruimte van glas die zicht geven op de restanten van het oude koor. Zeer geschikt voor lezingen en kleine bijeenkomsten. (tot zo’n 40 mensen)

Kievietkerk

De Kievietkerk heeft een intieme kerkzaal die goed geschikt is voor lezingen, huwelijksdiensten of bijeenkomsten. Daarnaast kent de kerk ook een aantal kleinere ruimtes voor vergaderingen of besprekingen.

Dorpskerk Koorruine