Jeugd

Aandacht voor de kinderen en de jongeren vinden we belangrijk in onze gemeente. Er zijn dan ook diverse activiteiten voor kinderen, tieners en twintigers. Voor de kinderen is er kindernevendienst en de Kidschurch. Voor de jonge tieners is er De Diepgravers. Voor de tieners van 14-17 jaar is er Spelen met Vuur. Daarnaast zijn er jongerendiensten en speciale activiteiten rondom de feestdagen.

Komende Activiteiten

Datum Tijd

wo 22 mei

17:30 u

Spelen met Vuur Messiaskerk

SPELEN MET VUUR

Samen eten, gezelligheid en gesprekken die ergens over gaan. Net wat dieper doorpraten over wat jou bezighoudt; wat er in de wereld gebeurt en over de zin en onzin van God en geloof in een ontspannen sfeer.

• Voor jongeren van 14-17 jaar
  • 1x per maand
  • Van 17.30 – 19.00 uur in de Messiaskerk

Data dit seizoen:

Zie boven

DE DIEPGRAVERS

Een vrolijke en leerzame basiscatechese voor jonge tieners. Samen meer leren over God, de Bijbel en de Kerk. De precieze data en tijden moeten we nog even uitvogelen, maar binnenkort volgt meer informatie.

Heb je belangstelling, neem contact op met ds. Esther de Paauw

• Voor jongeren van 10-13 jaar

Data dit seizoen:

Zie boven

Kindernevendienst

Voor alle kinderen in de basisschoolleeftijd is er elke zondag tijdens 1 van onze diensten kindernevendienst.  Op de pagina Kerkdiensten onder Aankomende Diensten staat aangegeven in welk kerkgebouw de kindernevendienst plaatsvindt.

Het begin van de dienst maken de kinderen mee in de kerk, daarna gaan ze naar hun eigen ruimte. Er wordt een Bijbelverhaal verteld en daar maken ze een leuk werkje of een opdracht bij. Ook wordt er samen gezongen en gebeden. Aan het eind van de dienst komen de kinderen weer in de kerk terug.

Oppas

Voor de kinderen van 0-4 is er oppas (in de dienst met kindernevendienst).