
zo 26 oktober om 15:00 uur
Locatie: Messiaskerk
Zangmiddag met Rejoice
Lieve gemeente, Wat een feest, Rejoice bestaat 15 jaar! En dat vieren wij met een zangmiddag op zondag 26 oktober om 15:00 uur in de Messiaskerk.
Wees van harte welkom! Het wordt een middag vol zang door het koor Rejoice uiteraard en veel samenzang met de gemeente.
Achter het orgel speelt Warner Fokkens, de pianist is Arie Kraayeveld en ook hebben we twee trompettisten erbij, namelijk Arjan en Edith Post.
Kortom, een viering vol muziek en zang!
Allen van harte welkom!