zo 22 augustus om 19:30 uur

Locatie: Kievietkerk

Met elkaar van die prachtige Engelse liederen zingen.

We selecteren een aantal bekendere en minder bekende liederen. Ds. Jilles de Klerk vertelt hier een verhaal bij, waarna we het lied met elkaar zingen.

We hebben een tiental liederen uit de Engelse traditie gekozen. We zingen sommige in het Engels, andere in het Nederlands. We gaan unisono, in wisselzang en in canon zingen. Anneke zingt ook nog solo (‘Bread of the world in mercy broken’) en een duet met Jilles: ‘The Lord bless you and keep you’ van John Rutter.  Als u liederen als ‘Praise my soul the King of heaven’, ‘Eternal Father strong to save’, ‘The Lord’s my shepherd I’ll not want’ ‘Eens als de bazuinen klinken’ en ‘De dag door uwe gunst ontvangen’ aan te heffen of te beluisteren, kom dan zondagavond naar de Kievietkerk!