za 19 maart om 12:00 uur

Dorpskerk Wassenaar opengesteld

12.00 tot 17.00 uur

Aanstaande zaterdag zal uit solidariteit met alle inwoners van Oekraïne, die lijden onder een verschrikkelijke oorlog, de Dorpskerk worden open gesteld van 12.00 tot 17.00 uur Iedereen is van harte welkom om een kaarsje aan te steken, een kopje koffie te drinken, te luisteren naar muziek, elkaar te bemoedigen en op elk uur mee te bidden in een gezamenlijk gebed voor alle slachtsoffers van deze oorlog. Elk heel uur, te starten om 12.00 uur en eindigen om 17.00 uur zal door verschillende mensen een gebed worden  uitgesproken, waarbij wordt gestreefd naar een Nederlandse, Engelse en Oekraïense bijdrage. Ook kan een gift in contanten of via pin worden gedaan voor humanitaire hulp voor de lokale opvang van vluchtelingen uit Oekraïne in Wassenaar.

Wat betreft Corona maatregelen volgen wij de landelijke richtlijnen.  Wel geven we elkaar de ruimte en houden rekening met elkaar.