ma 4 oktober om 20:00 uur

Naar het beloofde land: Corona een vloek of een zegen?

eerste seminar in de serie

Deze avond wordt ingeleid door Karel Noordzij

Worden de fundamentele bedreigingen van onze democratie door de crisis versterkt of komen er juist veel positieve dingen in onze maatschappij naar boven waarmee een nieuw elan voorkomt dat we terugvallen in het oude patroon?   Een overzicht van enerzijds de bedreigingen en anderzijds de kansen vormt de basis voor deze seminar cyclus.

Karel Noordzij is opgeleid als civiel ingenieur (TU Delft) en behaalde een MBA (INSEAD).  Hij was o.a. directielid van Schiphol, voorzitter van de hoofddirectie van PGGM, voorzitter/directeur van Transport en Logistiek Nederland (TLN), en interim president-directeur van de NS. Tevens was hij lid van de SER. Auteur van ”Op weg naar nieuw leiderschap – van superieure strategie naar integere cultuur”.

Locatie: Messiaskerk, Zijllaan 57 te Wassenaar.
Aanvang: 20:00 uur.

Ook online te volgen via een livestream voor kaarthouders

Belangrijk:  Houdt u er rekening mee dat voor toegang gevraagd zal worden naar een corona toegangsbewijs. Dit kan via de Corona app op uw telefoon, het tonen van uw gele vaccinatieboekje of een papieren bewijs (zie www.coronacheck.nl voor instructies). Geef elkaar de ruimte en bij klachten, blijf thuis!

Voor kaarten en meer informatie klick hier:  www.eventbrite.nl