do 10 maart om 20:00 uur

Een economie die werkt voor mens en aarde

zesde seminar in de serie

Deze avond wordt ingeleid door Drs. Herman Wijffels

Hoe herstellen we de balans tussen de manier waarop wij als mensen leven en werken en het draagvermogen van de aarde?  Daarbij komen de gewenste transities op het gebied van circulaire economie, energie en landbouw en voedsel aan de orde, evenals de onderliggende culturele veranderingen en waarden.

Herman Wijffels (1942) studeerde economie aan de universiteit Tilburg. Hij werkte o.a. bij de Europese Commissie en het ministerie van Landbouw, het Nederlands Christelijk Werkgeversverbond, de Rabobank, de Sociaal-Economische Raad en de Wereldbank. Daarnaast was hij actief als hoogleraar Duurzaamheid en Maatschappelijke Verandering aan de Universiteit Utrecht.  Auteur van o.a. “De Gulden Snede” en “Formeren is vooruitzien”.

Locatie: Messiaskerk, Zijllaan 57 te Wassenaar.
Aanvang: 20:00 uur
Wat betreft Corona maatregelen volgen wij de landelijke richtlijnen.  Geef elkaar de ruimte en bij klachten, blijf thuis!

Ook online te volgen via een livestream voor kaarthouders

Voor kaarten en meer informatie klick hier:  www.eventbrite.nl