wo 9 februari om 20:00 uur

Lessen en kansen door corona: een christelijke visie

vijfde seminar in de serie (nieuwe datum)

Deze avond wordt ingeleid door Dr. Mgr. Bisschop Gerard de Korte

Lessen en kansen die mede verbonden zijn met de corona epidemie. De lessen en kansen hebben te maken met de wereld van de economie en de politiek maar ook met onze levensstijl en ons denken over God’s beleid over ons bestaan.

Bisschop de Korte is historicus en theoloog. Hij werd in 1987 priester in het aartsbisdom. In 2001 werd hij hulpbisschop van kardinaal Simonis. In 2008 volgde zijn benoeming tot bisschop van Groningen Leeuwarden. In 2016 werd hij door de paus benoemd tot bisschop van ’s-Hertogenbosch.

Locatie: Messiaskerk, Zijllaan 57 te Wassenaar.
Aanvang: 20:00 uur
Belangrijk:  Houdt u er rekening mee dat voor toegang gevraagd zal worden naar een corona toegangsbewijs. Dit kan via de Corona app op uw telefoon, het tonen van uw gele vaccinatieboekje of een papieren bewijs (zie www.coronacheck.nl voor instructies). Geef elkaar de ruimte en bij klachten, blijf thuis!

Ook online te volgen via een livestream voor kaarthouders

Voor kaarten en meer informatie klick hier:  www.eventbrite.nl