wo 27 oktober om 20:00 uur

Naar een competentere, dienstbare overheid

derde seminar in de serie

Deze avond wordt ingeleid door Drs. Arjan Kaaks

Het tekortschieten van ons openbaar bestuur – en de schade daarvan aan ons samenleven als burgers – wordt steeds meer zicht- en voelbaar.  Wat gaat er mis? Hoe komt dat en wat kunnen we eraan doen?  Herwaardering van burgerschap, vertrouwen en vakmanschap, verantwoordelijkheid en consistentie, empathie en menselijke maat zijn hier kernbegrippen.

Arjan Kaaks is bestuurder en commissaris in het bedrijfsleven. Hij woonde en werkte 8 jaar in het buitenland (Frankrijk, België, Engeland en Zweden) en werd politiek actief vanaf zijn terugkeer in Nederland. Hij was lid van het partijbestuur van het CDA (2010-2014) en stond in 2019 voor die partij op de kandidatenlijst voor de Eerste Kamerverkiezingen.

Locatie: Messiaskerk, Zijllaan 57 te Wassenaar.
Aanvang: 20:00 uur.
Belangrijk:  Houdt u er rekening mee dat voor toegang gevraagd zal worden naar een corona toegangsbewijs. Dit kan via de Corona app op uw telefoon, het tonen van uw gele vaccinatieboekje of een papieren bewijs (zie www.coronacheck.nl voor instructies). Geef elkaar de ruimte en bij klachten, blijf thuis!

Ook online te volgen via een livestream voor kaarthouders

Voor kaarten en meer informatie klick hier:  www.eventbrite.nl

Arjan Kaaks