za 17 juli om 16:00 uur

Concert van de Engelse mezzosopraan Emma Brown met aan de piano Hans Louis Meijer Emma Brown wordt alom geprezen voor haar repertoire van liederen uit de eerste en tweede wereldoorlog, die bekend zijn geworden door de legendarische zangeres Vera Lynn. Liederen als ‘It’s a long way to Tipperary’, ‘Danny Boy’ en “The white cliffs of Dover” gaan wij zaterdag horen door middel van de prachtige stem van Emma Brown.

De Britse mezzosopraan Emma Brown studeerde muziek aan de Universiteit van Cambridge voordat ze naar Nederland verhuisde om zang en compositie te studeren.

Ze studeerde in juni 2014 cum laude af aan haar Master aan het Koninklijk Conservatorium in Den Haag. Voor haar volledige bio klik hier. Tot en met zaterdag 28 augustus is er elke week op zaterdagmiddag Promenadeconcert in de Dorpskerk. Aanvang 16.00 tot 16.30 uur. Toegang: vrij. Na afloop is er een open-deur collecte om de kosten te dekken.