za 28 augustus om 16:00 uur

Gedurende de zomermaanden is er iedere zaterdagmiddag een promenadeconcert in de Dorpskerk.

Zaterdag 28 augustus speelt het ‘Trio Wielenga’ in het laatste Promenadeconcert van deze zomer. Van 16.00 tot 16.30 uur.

Toegang: vrij. Na afloop is er een open-deur collecte.

Het trio, bestaande uit Janine Poot-Wielenga, dwarsfluit, Wolter Wielenga, dwarsfluit en Deka Wielenga, cello (dit keer, bij twee nummers, aangevuld met Deka’s kleinzoon Sebastiaan Schröder op piano) had in voorafgaande jaren altijd een ruime belangstelling van de Wassenaarders door het gevarieerde programma dat zij brengen. Met ‘oude’ en melodieuze, modernere muziek. Ook zaterdag kunt u luisteren naar Händel, Purcell en Mozart, gecombineerd met het weemoedige ‘Imagine’ van de Beatles en een vrolijke, ‘jazzy’ bewerking van een Bach thema. Wat is een mooiere afsluiting van de week dan een half uurtje naar muziek luisteren in de prachtige akoestiek van onze Dorpskerk !