zo 23 mei om 10:00 uur

ds. Jilles de Klerk vanuit de Dorpskerk te Wassenaar

’Komt allen tezamen’ is een Kerstlied, maar wat ben ik blij dat er op deze Pinksterzondag weer dertig gemeenteleden tezamen mogen komen in de kerkdienst. Met Pinksteren vieren we dat het evangelie mensen verbindt en tot een gemeenschap maakt. Zoiets kun je niet in je eentje vieren. Ook is er zondag voor het eerst weer een zanggroep. Zij zingt mooie en bekende Pinksterliederen. In de preek gaat het over het wonder van Pinksteren: mensen horen het evangelie in de eigen taal én worden verbonden met mensen die een heel andere taal spreken. Zo worden we in één klap (of beter gezegd: windvlaag) bevestigd in onze eigenheid én uit onze comfortzone getrokken. Hoe is dat mogelijk, en: is dat wel mogelijk? Daar wil ik het zondag met u over hebben.

Te bekijken via www.kerkdienstgemist.nl en ook later te zien op Youtube Dutch Divine Services

Vanaf 23 mei geldt een maximum van 30 bezoekers per dienst. U kunt zich voor deze diensten aanmelden bij het Kerkelijk Bureau.