zo 9 april om 10:00 uur

ds. Aart Verburg in de Dorpskerk

Op Paasmorgen vieren wij dat Jezus drie dagen na zijn kruisiging, die plaats vond op Goede Vrijdag, is opgestaan. De dood heeft niet het laatste woord.

Jezus heeft met zijn herrijzenis de weg geopend naar een nieuwe toekomst.

In deze dienst zal voorgaan dominee Aart Verburg. Aan deze feestelijke dienst wordt medewerking verleend door Rijk Jansen, cantororganist, en Andreas Oosterkamp, trompettist bij het Nationaal Jeugdorkest en studerend aan het Koninklijk Conservatorium.

Zij zullen het Allegro (Concerto D-dur van J.F. Fasch, het Andante religioso (Konzert f-moll op. 18) van O. Böhme en het Voluntary in D van J. Stanley ten gehore brengen.

Pasen betekent dat wij als mensen opnieuw kunnen beginnen en dat God een nieuwe toekomst geeft. God is op zoek naar u en mij en er staat niets in de weg. Daarom zingen wij met alle gelovigen uit de tweeduizend jaar voor ons: “U zij de glorie, opgestane Heer, U zij de victorie, U zij alle eer!”

Voor de kinderen is er kindernevendienst. Na de kerkdienst wordt er koffie en thee geserveerd.

Iedereen is van harte uitgenodigd deze bijzondere dienst bij te wonen.