za 31 december om 19:00 uur

Locatie: Deijlerhuis

Dienst van de Raad van Kerken bij de Buurtkerk in het Deijlerhuis te Wassenaar

De liturgie kunt u hier vinden

Dienst van de Raad van Kerken

31 december 2022 organiseert de Raad van Kerken de jaarlijkse oudejaarsdienst. In de Raad van Kerken zijn alle kerken van Wassenaar vertegenwoordigd. Dit jaar zijn we te gast bij de Buurtkerk Wassenaar. Het thema voor deze dienst is ‘Alles heeft zijn tijd’. We zullen elkaar ontmoeten, met elkaar zingen onder leiding van Jedidja Ravensbergen en er is een korte overdenking. Een mooi moment om het jaar 2022 af te sluiten en vooruit te kijken naar het nieuwe jaar. De dienst start om 19.00 uur en is om 20.00 uur afgelopen.

U bent welkom in het Deijlerhuis, Hofcampweg 3 in Wassenaar.

Na afloop is er de mogelijkheid om met elkaar koffie/thee te drinken, waarbij de oliebollen niet zullen ontbreken. U bent van harte uitgenodigd!

Wat betreft Corona maatregelen volgen wij de landelijke richtlijnen. Wel geven we elkaar de ruimte en houden rekening met elkaar.