za 7 september om 16:00 uur

Orgelconcert in de Dorpskerk te Wassenaar

Toegang: vrij.

Prijswinnaar en internationaal geprezen organist en componist Hayo Boerema (1972) geeft een concert op beide orgels van de Dorpskerk van Wassenaar.

De toegang is gratis. Bij de uitgang is een vrijwillige bijdrage mogelijk voor het instandhouden van deze gratis concerten.

Hayo Boerema studeerde orgel, kerkmuziek, improvisatie en koordirectie aan de conservatoria van Den Haag en Rotterdam. Hij vervolgde zijn improvisatielessen bij Naji Hakim in Parijs en verdiepte zich in het Franse symfonisch repertoire onder leiding van Ben van Oosten. Hayo won prijzen op concoursen in Wenen, Neurenberg, St. Albans, Nijmegen en Kotka. Hij geeft concerten over de hele wereld, is ook actief als componist, en als docent verbonden aan het Codarts Conservatorium te Rotterdam. Daarnaast geeft hij masterclasses interpretatie en improvisatie en is hij regelmatig jurylid bij concoursen. Hij speelt in Wassenaar werken van o.a. Frescobaldi, Buxtehude, Bach, Guilmant en hemzelf. Hij besluit het concert met een improvisatie.