za 1 juli om 18:00 uur

Op zaterdag, 1 juli 2023, stroomt het kerkelijk erf onder de Wilhelminabeuk weer vol met gasten, die komen genieten van een heerlijke en gezellige zomermaaltijd.

Dit jaar is het thema Oostenrijk. Een prachtig land, dat vele beroemde musici en schilders heeft voortgebracht en waar het goed toeven is, zowel om te skiën, te wandelen als van de cultuur te genieten in Wenen of Salzburg.

Zoals u inmiddels gewend bent, kunt u van een driegangen menu genieten met een keur van Oostenrijkse gerechten als Oostenrijkse pompoenroomsoep, Wiener schnitzel, Eierschwamml en Kaiserschmarrn. Ook zult u opnieuw kennis kunnen maken met de prachtige muziek, die beroemde Oostenrijkers ons hebben nagelaten.

Klick hier voor meer informatie en tickets.  Tickets ook verkrijgbaar bij Boekhandel de Kler en het Kerkelijk Bureau.