wo 27 juli om 15:00 uur

Muziekmiddag in de Messiaskerk

Genieten van prachtige live muziek en napraten met thee en lekkers.

Het Gandhaya Quartet (voorheen Magma Quartet) is opgericht in 2017 en bestaat uit leerlingen van het conservatorium Codarts in Rotterdam. De musici komen uit Spanje, Brazilië en India en zijn:

Juliano Abramovay (Oud en Gitaar), Angelo Ursini (Fluit), Tarang Poddar (Tabla), Jose Manuel Vilega (Percussie)

Gandhaya Quartet zoekt naar nieuwe combinaties, formules, muzikale kleuren en smaken. Met een combinatie van instrumenten als de Oud, Gitaar (met 7 snaren), de Bansuri (uit India), tablas en conga’s (percussie-instrumenten) brengt het ensemble zowel frisse arrangementen als originele composities met ongekende mogelijkheden in ritmes, harmonieën en melodieën. In de muziek zijn elementen te vinden van muziek uit India, Turkije en Brazilië.

Met dank aan Live Music Now

Wat betreft Corona maatregelen volgen wij de landelijke richtlijnen.  Wel geven we elkaar de ruimte en houden rekening met elkaar.