zo 15 mei om 15:30 uur

MMM op zondagmiddag in de Messiaskerk

Op zondag 15 mei komt het oratoriumkoor C.O.V. Excelsior weer naar de Messiaskerk met een programma van klassieke koorwerken uit verschillende landen.

Onder leiding van Robert Jan Kamer wordt muziek uitgevoerd uit Oostenrijk: Deutsche Messe D872 van Franz Schubert, uit Engeland: Hymn: Lead , kindly light van Howard Goodall, uit Duitsland: Verleih uns Frieden gnädiglich van Felix Mendelssohn-Bartholdy, uit Frankrijk: Cantique de Jean Racine van Gabriel Fauré. U zult verrast worden door prachtige muziek uit Rusland: Bogoroditse Devo van Rachmaninov en tenslotte uit Hongarije: Esti dal van Zoltán Kodály.

Het intermezzo en de begeleiding op de vleugel wordt gedaan door Petra Somlai.

Het Katwijkse koor Excelsior is een graag geziene gast in de MMM. De koorklank is krachtig.

Dirigent Robert Jan Kamer staat garant voor een goede smaak en een hoog niveau.

Tijd : 15.30 – 16.30 uur; Tea Inn vanaf 14.30 uur.

Toegang vrij; Een vrijwillige bijdrage in de kosten wordt zeer op prijs gesteld.

Wat betreft Corona maatregelen volgen wij de landelijke richtlijnen.  Wel geven we elkaar de ruimte en houden rekening met elkaar.