za 7 oktober om 10:00 uur

Al jaren een traditie, de Bazaar in de Messiaskerk op de eerste zaterdag in oktober. Vele vrijwilligers staan weer klaar om één van de gezelligste rommelmarkten in Wassenaar te organiseren. Met ingebrachte, tweedehands items, worden de kramen gevuld (zie data inleverdagen): van boeken tot vazen, en van servies tot kleding. Er is voor een ieder wel iets moois te vinden. Of iets lekkers, want geen Bazaar zonder oliebollen of hartige snacks. De opbrengst wordt gedoneerd aan verschillende (Wassenaarse) goede doelen, waaronder de kerk zelf. We zien uit naar uw komst.

De Messiaskerk Bazaar organiseert later in het jaar nog een veiling, waar de meest bijzondere items worden tentoongesteld en verkocht. Ook die opbrengst gaat naar de goede doelen.

De data:
Bazaar – zaterdag 7 oktober, van 10.00-16.00 uur
Inleverdagen – woensdag 4 en donderdag 5 oktober, van 18.00 – 20.30 uur
Veiling – zaterdag 9 december, verdere informatie volgt

Vrijwilligers gezocht
Vele handen maken licht werk! Wilt u ook deelnemen als vrijwilliger aan dit unieke evenement? Meldt u dan nu aan via het Kerkelijk Bureau. Naast een hele gezellige dag, ontvangt elke vrijwilliger twee gratis consumpties.

De Bazaar vindt plaats in de Messiaskerk (achter de Albert Heijn), Zijllaan 57 in Wassenaar.