za 2 oktober om 10:00 uur

De Messiaskerk opent dit jaar weer haar deuren voor de jaarlijkse Bazaar. We kijken uit naar de viering van deze 50ste editie op zaterdag 2 oktober 2021, samen met onze vrijwilligers en bezoekers.

De Messiaskerk Bazaar heeft dit jaar een iets andere opzet dan dat u van ons gewend bent, maar nog even gezellig. Ook dit jaar kunt u tussen 10.00 – 16.00 uur weer struinen langs onze kramen, genieten van lekkers, en die éne mooie aankoop verzilveren. Er is dit jaar in de kerk helaas geen mogelijkheid om te zitten of bij te kletsen. Buiten kan dit natuurlijk wel. We werken met een maximaal aantal bezoekers, en vragen u om uw struintijd te beperken tot een uur. Zo krijgen zoveel mogelijk mensen de kans de Bazaar te bezoeken. Houdt u er rekening mee dat voor toegang gevraagd kan worden naar een coronatoegangsbewijs en legitimatie. En bij klachten, blijf thuis!

De Messiaskerk Bazaar organiseert inzameldagen op 28, 29 en 30 september, van 19.00 – 20.30 uur. Heeft u nette en goede spullen liggen die u niet meer gebruikt? Gun ze dan een tweede leven en lever ze in voor de Bazaar. Nog meer dan andere keren willen we graag benadrukken dat alleen items die schoon, heel en nog bruikbaar zijn worden ingenomen. Geen grote meubels, matrassen en dergelijken. De veiling wordt dit jaar uitgesteld, waarschijnlijk naar december.

De opbrengst van de Bazaar gaat dit jaar naar drie goede doelen. Dit zijn de Kinderboerderij Wassenaar, Studiefonds Filipijnse Kinderen en de kerk zelf.

De Bazaar vindt plaats in de Messiaskerk (achter de Albert Heijn), Zijllaan 57 in Wassenaar.