zo 30 juni om 10:00 uur

Ds. Esther de Paauw in de Messiaskerk te Wassenaar

Te bekijken via www.kerkdienstgemist.nl en ook later terug te zien

Met dit heerlijke zonnige weer krijg je er al zin in. Lekker naar een vakantieparadijs! Dat is hoe we de wereld wel altijd zouden willen.

De Bijbel vertelt hoe de aarde een paradijs had moeten zijn, en eindigt met een visioen van een aarde die dat in de toekomst zal zijn. In de Kidschurch staan we erbij stil wat deze verhalen ons leren over onze wereld en hoe daarin te handelen. Mattheus geeft concrete aanwijzingen, hoe we het ‘paradijs’ op aarde een stukje dichterbij kunnen brengen.

Tijdens de verwerkingen gaan we daar weer op vrolijke wijze mee aan de gang. maar brengen we het ook serieus in de praktijk.

Jong en oud is weer van harte welkom, vriend en vreemde mogen mee. En neem wat mee voor de voedselbank, want daarvoor zamelen we in!

Graag tot zondag.