wo 14 december om 18:00 uur

De Messiaskerk Bazaar heeft een lange traditie waarbij de mooiste ingebrachte items worden geveild.  Met de Kerstveiling op 14 december starten we een nieuwe traditie.  De vertrouwde veiling zoals u van ons gewend bent, maar dan met een kersttintje. We zorgen voor een gezellige kerstsfeer.

U kunt de veilingitems bekijken van 18.00-19.30 uur in de Messiaskerk, en ondertussen genieten van een kopje winterse soep en glühwein.

Om 19.30 starten we met de veiling.

De opbrengst gaat naar een goed doel. Dit jaar is dat Stichting Les Amis de Gambie, een organisatie die zich ontfermt over kansarme weeskinderen in Gambia.

U bent van harte uitgenodigd, we hebben items in verschillende prijsklassen dus voor ieder wat wils.

We zien u graag op 14 december in de Messiaskerk, Zijllaan 57 (achter de Albert Heijn).