zo 6 juni om 10:00 uur

ds. Verburg vanuit de Dorpskerk te Wassenaar

Te bekijken via www.kerkdienstgemist.nl en ook later te zien op Youtube Dutch Divine Services

Het thema van de overdenking is gekozen uit Johannes 1: 50, waar staat: Je zult nog grotere dingen zien! In de twee Bijbelverhalen die aan bod komen gaat het over ‘zien’ en ‘gezien’ worden, op de manier waarop de Eeuwige ons ziet. Niet omdat we zo slim of handig zijn, maar omdat wij Zijn mensen zijn. Daarin zit ook een opdracht aan ons: elkaar zien, als mede-mensen, hoe verschillend we ook zijn. Niet alleen kijken naar de buitenkant van mensen, maar naar hun binnenwereld. Dat betekent dat we op weg moeten gaan om de ander te ontmoeten en om dan samen verder te gaan. Om zo te bouwen aan een wereld waarin mensen tot hun recht kunnen komen. Een wereld zoals de Eeuwige die bedoeld heeft.

Er geldt een maximum van 30 bezoekers per dienst. U kunt zich voor deze dienst aanmelden bij het Kerkelijk Bureau.