zo 5 juni om 10:00 uur

ds. Jilles de Klerk vanuit de Dorpskerk te Wassenaar

Te bekijken via www.kerkdienstgemist.nl en ook later terug te zien

Pinksteren is het feest dat de Geest van God vat krijgt op de leerlingen. Dat breekt ze open, zet ze in beweging en maakt hen vrijmoedig. Ze gaan er op uit en spreken vrijuit over Jezus. In de preek gaat het over deze vrijmoedigheid en over hoe je dat doet: naar buiten treden vanuit de geraaktheid door het evangelie. Is dat niet een privézaak, waar je anderen niet mee lastig moet vallen? Hoe doen Petrus en de anderen dat op die Pinksterdag? Met de kinderen in de basisschoolleeftijd zingen we een vrolijk Pinksterlied van Hanna Lam en ook verder is het feest geblazen!

Wat betreft Corona maatregelen volgen wij de landelijke richtlijnen.  Wel geven we elkaar de ruimte en houden rekening met elkaar.