
zo 28 september om 10:00 uur
Locatie: Messiaskerk
Ds. Esther de Paauw in de Messiaskerk te Wassenaar
Te bekijken via www.kerkdienstgemist.nl en ook later terug te zien
De liturgie kunt u hier vinden
Wat is een leven dat de moeite waard is? Wat blijft er over van ons leven, nadat wij er niet meer zijn? En wat heeft dat te maken met ambtsdragerschap en het ambt aller gelovigen?
We duiken diepe vragen in, komende zondag. We lezen uit Lucas het verhaal van de rijke man en de arme Lazarus en in de 1e brief aan Timotheüs herinnert Paulus ons aan onze roeping en verantwoordelijkheid.
Inge Bins en Karin van der Velden worden bevestigd als ouderling. Vera Timmermans en Eric van Duyn worden herbevestigd. En we nemen afscheid van de aftredende ambtsdragers Ria Snelleman en Ernst van Hoek die beiden zeer hebben bijgedragen aan onze gemeenschap, waar we heel dankbaar voor zijn.
Kortom, alle reden om zondag God en elkaar te ontmoeten in de Messiaskerk!
Allen welkom!