
zo 9 februari om 10:00 uur
Locatie: Messiaskerk
Ds. Esther de Paauw in de Messiaskerk te Wassenaar
Te bekijken via www.kerkdienstgemist.nl en ook later terug te zien
De liturgie kunt u hier vinden
We vervolgen de verhalen van Salomo en lezen hoe de door hem gebouwde tempel wordt ingewijd. Een prachtig verhaal waarin wordt nagedacht over hoe God enerzijds niet te bevatten is en anderzijds toch onder ons woont.
Godshuizen maken ruimte voor het heilige in ons midden, maar tegelijkertijd kunnen ze God nooit vasthouden. God is vrij in Zijn komen en Zijn gaan. Salomo bidt dat de tempel een huis zal zijn van gebed.
We bezinnen ons op het belang van de biddende gemeente voor onze toekomst als kerk en als samenleving.
Met Cees van Delft op het orgel en kindernevendienst.
Graag tot zondag!