zo 22 mei om 10:00 uur

ds. Esther de Paauw en ds. Jilles de Klerk vanuit de Messiaskerk

De liturgie kunt u hier vinden.

Zondag een dienst met veel en uiteenlopende liederen en muziek. Er is niet alleen orgelbegeleiding, maar ook zullen piano, basgitaar en saxofoon klinken. Verder maakt Remy van Gelder zijn debuut als solozanger in onze gemeente. Ook de preek zal gaan over een psalm waar muziek in zit: Psalm 98. In de kerkdienst worden de plannen van de commissie Eredienst mbt de liturgie concreet. Enerzijds gemeenschappelijkheid in de gezamenlijke liturgie, anderzijds vernieuwing van die liturgie binnen én naast de traditie. We gaan er na de dienst over in gesprek en sluiten af met een gezamenlijke lunch. Iedereen van harte welkom om mee te vieren, mee te zingen, mee te praten en mee te eten.

Wat betreft Corona maatregelen volgen wij de landelijke richtlijnen.  Wel geven we elkaar de ruimte en houden rekening met elkaar.