zo 11 juni om 10:00 uur

ds. Esther de Paauw in de Dorpskerk

In de kerk spat de vreugde er niet vaak van af, maar levensvreugde is één van de grote gaven van het geloof. Gelukkig weet ik dat velen die vreugde innerlijk zeker beleven en zich herkennen in Paulus woorden: ‘Laat de Heer uw vreugde blijven’. Altijd verheugd zijn is misschien wat hoog gegrepen. Zeker in tijden van teruggang van de kerk dreigen we weleens onze vreugde te verliezen. Het verhaal van de bruiloft te Kana kan ons hierin helpen, want daarin laat Johannes zien hoe we als gemeente onze vreugde kunnen vasthouden, ook nu het geloof in de samenleving verwatert.

Komt u al niet voor de preek, dan toch zeker voor de muziek, want sopraan Charlotte Houberg en tenor Leon van Liere luisteren samen met Rijk Jansen de dienst op.

Tot slot is er ook een verborgen bruidspaar in ons midden.

Kortom: alle reden om de zondag in de Dorpskerk te beginnen!