zo 21 augustus om 10:00 uur

Locatie: Kievietkerk

Ds. Esther de Paauw in de Kievietkerk te Wassenaar

De liturgie kunt u hier vinden

In onze serie over het boek Ruth zijn we aangekomen in hoofdstuk 3. Ruth vleit zich midden in de nacht aan Boaz voeten. Het roept een romantisch beeld op, maar is het wel romantiek dat hen bindt, of is de verbintenis tussen Boaz en Ruth gestoeld op diepere morele waarden? Integriteit, zorg en verantwoordelijkheid nemen voor elkaar, recht doen aan het verleden en nieuwe toekomst mogelijk maken. Het zijn prachtige thema’s die in dit hoofdstuk aan bod komen en die ons handvatten geven om zelf een integere levenshouding te ontwikkelen, waarin moreel besef en zorg en verantwoordelijkheid voor de ander belangrijke waarden zijn. Kortom, alle reden dus om zondag de dienst weer mee te maken in woord, gebed en lied. Met Anneke Jansen op het orgel en ondergetekende als uw voorganger.
Graag tot zondag! – Ds. Esther de Paauw

Wat betreft Corona maatregelen volgen wij de landelijke richtlijnen. Wel geven we elkaar de ruimte en houden rekening met elkaar.