ma 25 december om 10:00 uur

Ds. Kees Mos in de Messiaskerk te Wassenaar

Te bekijken via www.kerkdienstgemist.nl en ook later terug te zien

Wat wordt ons nu eigenlijk aangezegd, in het Kerstverhaal. En hoe ervaar je het zelf?

De meesten van ons hebben het misschien al te vaak gehoord om er zich nog over te kunnen verwonderen. Maar als je er nu eens anders naar probeert te luisteren. Meer zoals het kerstverhaal in de eerste eeuwen van onze jaartelling werd beleefd. Vanuit het centrum naar de periferie denkend… wat hoor je dan?

Ds Kees Mos neemt ons op eerste kerstdag in de preek mee naar Jesaja 52, 7-10, Spreuken 8, 1-11 en Johannes 1, 1-9.

Nico Visscher op het orgel naar de prachtige Kerstliederen, Esther Buch solozang naar de intimiteit van het geboorteverhaal en Lodewijk Rijfkogel viool naar een nieuwe bezinning op de vreugde die ons in de komst van Christus wordt aangezegd.

Weet u van harte welkom!