zo 4 december om 10:00 uur

ds. J.A.D. vd Boon in de Dorpskerk te Wassenaar

Te bekijken via www.kerkdienstgemist.nl en ook later terug te zien

De tweede zondag van Advent in de Dorpskerk wordt een dienst waar muziek in zit: na de overdenking zal Rijk Jansen een bewerking voor piano van F. Busoni spelen: Nun komm der Heiden Heiland – BWV 659. Anneke Jansen zal met de gemeente een gebed voor de Advent zingen, alsmede een prachtige Engels lied van Douglas Letel Rights, op muziek van Glenn L. Rudolph. De lezing uit Jesaja 11 zal richtinggevend zijn voor de overdenking van deze zondag. De woorden van Jesaja dagen ons uit om in onze enorm verwarrende tijd met oorlog aan de grens van Europa na te denken over de wortels van het vertrouwen en heilig hardnekkig vermoeden, dat wij geloven (een werkwoord!) noemen.

Wat betreft Corona maatregelen volgen wij de landelijke richtlijnen.  Wel geven we elkaar de ruimte en houden rekening met elkaar.