zo 3 juli om 10:00 uur

ds. Esther de Paauw in de Dorpskerk te Wassenaar

Te bekijken via www.kerkdienstgemist.nl en ook later terug te zien

Liederen spelen een belangrijke rol in ons geloof. Ze raken ons vaak dieper dan een bijbeltekst of een preek. Liederen kunnen je dragen in kwetsbare momenten, maar ook een uiting zijn van je dankbaarheid en geluk. Een mooi bijbelverhaal over de stille kracht van liederen en gebed vinden we in Handelingen waar Paulus en Silas, terwijl ze in de gevangenis zitten, samen bidden en zingen. We laten ons bemoedigen door dit verhaal over de bevrijdende kracht van zingen en gebed. Met Rijk op het orgel en met solozang van Anneke zingen we de Heer, zowel vertrouwde liederen als een nieuw lied. Van harte welkom a.s. zondag in de Dorpskerk.

Wat betreft Corona maatregelen volgen wij de landelijke richtlijnen.  Wel geven we elkaar de ruimte en houden rekening met elkaar.