zo 19 juni om 10:00 uur

ds. Jilles de Klerk vanuit de Dorpskerk te Wassenaar

Te bekijken via www.kerkdienstgemist.nl en ook later terug te zien

De eerste doop op Europees grondgebied valt een vrouw ten deel. Lydia raakt onder de indruk van Paulus’ woorden en vraagt hem om de doop. Waardoor sloeg het evangelie toen zo aan? Hoe pakt Paulus het missionair aan en heeft dat ons nog iets te zeggen? Opvallend is dat een slavinnetje, in de ban van een voorspellende geest, het evangelie ook rondbazuint, maar dat deze ‘methode’ Paulus zo irriteert dat hij de geest uitdrijft. Niet alles wat waar is, is ook goed, blijkbaar. Voor wie het verhaal thuis al wil lezen: het staat in Handelingen 16: 11-24. De kindernevendienst is deze zondag in de Dorpskerk.

Wat betreft Corona maatregelen volgen wij de landelijke richtlijnen.  Wel geven we elkaar de ruimte en houden rekening met elkaar.