zo 12 juni om 10:00 uur

ds. Esther de Paauw in de Messiaskerk

Te bekijken via www.kerkdienstgemist.nl en ook later terug te kijken.

De liturgie kunt u hier vinden.

Jilles en ik volgen in deze weken een aantal cursussen over missionair kerk-zijn. In dat teken staat ook de dienst van a.s. zondag. In Handelingen 17 lezen we hoe Paulus missie bedrijft in Athene. Dit hoofdstuk wordt vaak gezien als een inspirerend verhaal voor ieder die nadenkt over missionair kerk zijn, omdat we zien hoe Paulus in de taal van zijn tijdgenoten probeert het evangelie te verkondigen. Tegelijkertijd zien we dat het ook voor Paulus lastig is om hen warm te krijgen voor het evangelie.
Een boeiend verhaal dat ons uitdaagt om een missionaire kerk te zijn, maar ons ook eerlijk laat zien hoe lastig het is.

Met Cees van Delft op het orgel.

Graag tot zondag!

Wat betreft Corona maatregelen volgen wij de landelijke richtlijnen.  Wel geven we elkaar de ruimte en houden rekening met elkaar.