zo 7 november om 10:00 uur

ds. Esther de Paauw vanuit de Messiaskerk

Gedachteniszondag

Deze zondag gedenken wij hen die het afgelopen jaar in ons midden overleden zijn. Wij herinneren ons hen met liefde en met dankbaarheid als mensen die ons voorgingen op de weg van het geloof. In deze dienst leven we met elkaar uit Openbaringen 7 waar Johannes in een visioen ook de gemeente van alle tijden en plaatsen ziet. Dit prachtige visioen voedt ons vertrouwen dat wij in leven en in sterven in God geborgen zijn, maar bepaald ons ook bij onze verbondenheid met alle mensen en met de aarde en de zorg en de verantwoordelijkheid die daarbij hoort.

U bent van harte welkom komende zondag. Met Nico Visscher op het orgel en Lodewijk Rijfkogel als violist.

De kinderen zijn van harte welkom in de Kindernevendienst en er is Creche

Voor onze kerkdiensten is geen coronatoegangsbewijs vereist.  Dat geldt ook voor uitvaartplechtigheden.  Wij volgen hierin de landelijke richtlijnen.
Bij kerkdiensten en andere bijeenkomsten hanteren we de 1,5 meter afstand en dragen we een mondkapje tijdens het verplaatsen (in- en uitgaan van het gebouw).

Er geldt geen maximum bezoekers en u hoeft zich niet van te voren aan te melden