zo 17 oktober om 10:00 uur

ds. Esther de Paauw

De liturgie kunt u hier vinden.

Wij denken al snel dat wij vrije mensen zijn. We leven in een vrij land. We zijn vrij om allerlei keuzes te maken. Maar hoe zit het met onze innerlijke vrijheid? Zijn wij innerlijk zo vrij als we zouden kunnen zijn? En wat ervaren wij van Gods bevrijdende macht in ons leven? U bent dus van harte welkom om op uw vrije zondagochtend naar de Messiaskerk te komen. Is het al niet voor een mooie dienst, dan al om kennis te kunnen maken met Rens de Ronde die komend jaar stage loopt in onze gemeente. Er is crèche en kindernevendienst.

Voor onze kerkdiensten is geen coronatoegangsbewijs vereist.  Dat geldt ook voor uitvaartplechtigheden.  Wij volgen hierin de landelijke richtlijnen.  Wel is een dringend advies om gepaste afstand te houden. Onze kerken bieden daarvoor over het algemeen voldoende ruimte.

Er geldt geen maximum bezoekers en u hoeft zich niet van te voren aan te melden