zo 15 januari om 10:00 uur

Locatie: Kievietkerk

Ds. Kees Mos in de Kievietkerk te Wassenaar

Aanstaande zondag heet vanouds Kana zondag (de tweede zondag na Epifanie). Op het oecumenisch leesrooster staat dus het bijbelverhaal over de bruiloft te Kana (Johannes 2, 1-11). Het blijft, hoe goed je het ook kent, een van de meest mysterieuze bijbelverhalen. Niet in de laatste plaats omdat het vol vingerwijzingen zit en het niet onmiddellijk duidelijk is waarnaar en naar wie wordt gewezen. Ds Kees Mos geeft in de preek een aantal voorbeelden om er uiteindelijk een uit te kiezen voor de verkondiging. Anneke Jansen bespeelt het orgel. We beginnen de dienst met het prachtige, maar helaas niet zo bekend lied 914. Misschien dat u er thuis alvast even naar wilt kijken.

Wat betreft Corona maatregelen volgen wij de landelijke richtlijnen. Wel geven we elkaar de ruimte en houden rekening met elkaar.