zo 15 januari om 10:00 uur

Ds. Rudi Oranje in de Dorpskerk te Wassenaar

Te bekijken via www.kerkdienstgemist.nl en ook later terug te zien

De liturgie kunt u hier vinden

Het thema van de overdenking zal “SCHEPPING” zijn. Schepping van de aarde, schepping van de mens. Hoe de schrijver zijn gedachten over Gods scheppingswerk weet te verwoorden staat in de eerste twee hoofdstukken van het boek Genesis. Vooral valt op dat er eigenlijk twee scheppingsverhalen zijn die door elkaar lopen. Ook interessant is de schepping van de ish en isha (man en vrouw). Hoe kijkt de verteller van Genesis eigenlijk aan tegen het leven van de door God geschapen mens(en). Wat bedoelt het verhaal te zeggen over het mens-wezen in de wereld . Het wordt best spannend…om daar over na te denken.

Wat betreft Corona maatregelen volgen wij de landelijke richtlijnen.  Wel geven we elkaar de ruimte en houden rekening met elkaar.