za 2 juli om 18:30 uur

Italiaans Zomeravond Diner op het plein van de Dorpskerk

De Dorpskerk is het oudste gebouw van Wassenaar, waar behalve kerkdiensten ook veel culturele activiteiten plaatsvinden. Een gebouw, dat bij veel Wassenaarders een speciaal plekje in hun hart heeft. Waar veel mensen zich thuis voelen.

Op zaterdagavond, 2 juli 2022, om 18.30 h, wordt op het kerkplein van de Dorpskerk een maaltijd georganiseerd met een Italiaans buffet. Een Italiaans menu met heerlijke, zonnige gerechten. Wat vindt u van een zuppa di pomodoro? Dat klinkt toch veel aantrekkelijker dan tomatensoep? Onder het genot van een biertje of wijntje, samen de zomer vieren. Het bandje Il Canzoniere Italiano brengt beroemde Italiaanse liedjes ten gehore. Er zijn zitplaatsen voor maximaal 200 gasten.

Entreebewijzen kosten € 16,50. Verkrijgbaar bij het Kerkelijk Bureau in de Schoolstraat 4, Boekhandel De Kler in de Langstraat en via de website www.eventbrite.nl. Dranken zijn niet inbegrepen in de prijs en kunnen apart worden gekocht.  *** Kinderen tot 12 jaar Halve Prijs***

De bar gaat open om 18.00u. Indien de weergoden Wassenaar op 2 juli toch geen zwoele zomeravond willen bezorgen en het laten regenen, vindt de maaltijd in de kerk plaats. Alle Wassenaarders worden van harte uitgenodigd voor deze avond. Het is een goed moment om na de corona beperkingen eens gezellig bij te praten met vrienden of familie en een heerlijk voorproefje van de zomervakantie.

Wat betreft Corona maatregelen volgen wij de landelijke richtlijnen.  Wel geven we elkaar de ruimte en houden rekening met elkaar.