za 4 november om 10:00 uur

Op zaterdag 4 november is er een inzamelingsactie voor Oekraine. De winter is begonnen, de oorlog duurt voort.

We willen onze medemens niet in de steek laten. U kunt uw donatie brengen van 10.00-17.00 uur in de Dorpskerk. Koffie en thee is aanwezig. Er zijn ook Oekraïense studenten aanwezig. De Amerikaanse School is zoals vorig
jaar gestart met dit initiatief. En heeft onze medewerking gevraagd. Op de flyer van de school staat waaraan grote behoefte is. Vanuit Rijnsburg rijden weer grote trucks naar Oekraïne. Er is ook samenwerking met kerkelijke organisaties ter plekke. Alle kerken in Wassenaar zijn aangeschreven om dit diaconale doel van harte aan te bevelen.We rekenen op uw steun.

lndien het niet mogelijk is om 4 november te komen, dan kunt u het op zondag in de Dorpskerk afgeven. Bij voorbaat veel dank.