zo 27 maart om 10:00 uur

ds. Esther de Paauw vanuit de Messiaskerk

De liturgie kunt u hier vinden.

Verzoening is één van de kernbegrippen van ons geloof. Volgens Paulus is de verzoening door Christus van grote betekenis zowel voor ons persoonlijk als ons maatschappelijk leven. Verschillende theologen menen dat de kerk juist in onze tijd vol oordelen en polarisering van grote waarde kan zijn met haar boodschap van verzoening. Maar wat houdt ‘verzoening’ precies in? Hoe beleven we dat in ons persoonlijk geloof en hoe kunnen we als kerk ‘verzoening’ brengen in onze samenleving? We lezen uit 2 Korinthe en uit Lucas 15 het verhaal van de verloren zoon. De cantorij zingt mee en leert ons nieuwe liederen. En natuurlijk is er aandacht voor het Paasproject van de kindernevendienst.  Van harte welkom dus, a.s zondag!

Wat betreft Corona maatregelen volgen wij de landelijke richtlijnen.  Wel geven we elkaar de ruimte en houden rekening met elkaar.