zo 25 september om 10:30 uur

ds. Esther de Paauw en ds. Jilles de Klerk in de Messiaskerk

De liturgie kunt u hier vinden.

Samen eten verbindt ons met God en met elkaar. Het jaarthema van de PKN is dit jaar ‘Aan Tafel’ en op de startzondag zullen we dat letterlijk doen. Het wordt een viering tijdens de maaltijd. We brunchen samen en ondertussen vindt de liturgie plaats. Met natuurlijk zang en gebed, korte preek pitches door de predikanten en mooie tafelgesprekken. Een feestelijke dienst voor alle leeftijden, waarbij gasten ook van harte welkom zijn. De gerechten zijn gebaseerd op Bijbelse ingrediënten en recepten. De kinderen eten eerst mee en daarna is er voor hen ook een speciaal programma.

Om een indicatie te hebben van het aantal deelnemers is het fijn als u zich van te voren aanmeldt bij het Kerkelijk Bureau.

Graag tot zondag!

Wat betreft Corona maatregelen volgen wij de landelijke richtlijnen.  Wel geven we elkaar de ruimte en houden rekening met elkaar.