zo 30 januari om 10:00 uur

Ds. Esther de Paauw vanuit de Dorpskerk te Wassenaar

Te bekijken via www.kerkdienstgemist.nl en ook later terug te zien

De komende weken nemen Jilles en ik u mee in de verhalen van Simson. Als kind spreken die verhalen tot onze verbeelding, maar ook voor ons als volwassenen hebben ze nog veel te zeggen. Komende zondag lezen we in Rechters 13 over de bijzondere aankondiging van Simson geboorte. Al voor zijn geboorte is hij door God geroepen om zijn volk te bevrijden. In Efeze 4 roept Paulus ons als christenen ook op om trouw te blijven aan onze roeping. Deze twee Bijbelgedeelten bepalen ons op een interessante manier bij onze roeping en hoe we daar met vallen en opstaan trouw aan kunnen blijven.

U bent dus a.s. zondag van harte welkom in de Dorpskerk. Vanwege het maximum aantal bezoekers wordt u nog wel gevraagd om te reserveren.

Er is kindernevendienst aanwezig.

Graag tot zondag!

Het kabinet heeft tijdens de persconferentie van 25 januari een heel aantal versoepelingen doorgevoerd. In een spannende tijd met veel besmettingen waardoor ook voorzichtigheid wordt gevraagd. Door de versoepelingen zijn er meer mogelijkheden voor veel sectoren zoals de horeca en cultuur. Ook voor de kerk is hierdoor meer ruimte om elkaar te treffen tijdens de dienst op zondag in de kerk. We blijven nog wel gebonden aan 1,5 meter afstand, het dragen van mondkapjes en ingetogen zingen. Maar we kunnen weer meer mensen ontvangen dan enkel een beperkte groep, zoals afgelopen zondag. Komende zondag, 30 januari, is er een gezamenlijke dienst. Deze kunt u fysiek bijwonen. Voor deze zondag geldt dat we u vragen te reserveren bij het kerkelijk bureau via het mailadres info@pkn-wassenaar.nl of per telefoon via 070-5114068. Voor de zondagen daarna geldt dat er 3 diensten per zondag zullen zijn. Er is dan voldoende ruimte om zonder reserveren de kerkdienst te bezoeken. Graag zorgen we er met elkaar voor om het risico op besmetting zo klein mogelijk te houden. Dus hebt u klachten, blijft u dan thuis. Uiteraard kunt ook ook online de diensten blijven volgen.