zo 19 december om 10:00 uur

ds. Jilles de Klerk vanuit de Dorpskerk te Wassenaar

Te bekijken via www.kerkdienstgemist.nl en ook later terug te zien

Op de vierde zondag van advent vieren we traditiegetrouw een gezamenlijke dienst in de Dorpskerk. Daarin wordt niet gepreekt, maar luisteren we naar teksten en zingen we adventsliederen. Het is een dienst van Lessons & Carols.

Verzoek tot aanmelden:  Door de coronamaatregelen moeten we in de kerk op 1,5 meter van elkaar zitten. Daardoor is er voor een beperkt aantal mensen plek. Om zicht te hebben op hoeveel mensen we kunnen verwachten is het nodig dat u zich aanmeldt voor deze dienst. Dat kan bij het kerkelijk bureau: info@pkn-wassenaar.nl of tel. 070-511 4068. U kunt zich tot vrijdagmorgen 17 december 11.30 uur aanmelden.

Voor onze kerkdiensten is geen coronatoegangsbewijs vereist.  Dat geldt ook voor uitvaartplechtigheden.  Wij volgen hierin de landelijke richtlijnen.
Bij kerkdiensten en andere bijeenkomsten hanteren we de 1,5 meter afstand en dragen we een mondkapje tijdens het verplaatsen (in- en uitgaan van het gebouw).