zo 26 juni om 10:00 uur

ds. Esther de Paauw in de Dorpskerk te Wassenaar

Te bekijken via www.kerkdienstgemist.nl en ook later terug te zien

Bevestiging en herbevestiging ambtsdragers.  Komende zondag worden diverse ambtsdragers in onze gemeente (her)bevestigd. We zijn blij dat zij het ambt op zich willen nemen.
Zo’n bevestigingsdienst is ook een mooie gelegenheid om met elkaar eens stil te staan bij wat het ambt in de gemeente betekent en bij hoe wij allen als gelovigen geroepen zijn tot gezamenlijk ‘geestelijk leiderschap’. We lezen hoe Mozes in Exodus 18 het advies krijgt om het volk niet langer alleen te leiden, maar dat gezamenlijk met anderen te doen. In de brief aan Timotheus lezen we over de kwaliteiten die het geestelijk leiderschap in de gemeente vraagt en de daarbij behorende weg van geloofsgroei en persoonlijke groei. Kortom, het wordt een inspirerende dienst die ons allemaal toerust om gezamenlijk geestelijk leiderschap te ontwikkelen.

We zingen met elkaar feestelijke en bekende liederen en Rijk zal naast het orgel ook de vleugel bespelen.

Ook de kinderen zijn van harte welkom in de dienst en bij de kindernevendienst.

Graag tot zondag!

Wat betreft Corona maatregelen volgen wij de landelijke richtlijnen.  Wel geven we elkaar de ruimte en houden rekening met elkaar.