zo 27 juni om 09:30 uur

ds. Jilles de Klerk vanuit de Dorpskerk te Wassenaar

Te bekijken via www.kerkdienstgemist.nl en ook later te zien op Youtube Dutch Divine Services

‘Ga met God en hij zal met je zijn’: afscheid jeugdnevendienst. Naar alle kerkdiensten kijk je natuurlijk uit, maar naar sommige kijk je net iets meer uit dan naar andere. A.s. zondag is er zo één. We nemen afscheid van de jeugdnevendienst, jarenlang door Simone Hofstra en Harriët Putter met veel enthousiasme geleid. De jongeren vertellen in de dienst wat de gesprekken met elkaar voor hen en hun geloof hebben betekend. Stuk voor stuk prachtige getuigenissen! Centraal in de dienst staat de figuur van Abraham. Hij verlaat huis en haard in het vertrouwen dat God met hem gaat. Een dienst voor jong (er is ook kindernevendienst) en oud, met muziek op gitaar, piano en orgel.

Let op: vervroegde aanvangstijd: 9.30 uur!

Kinderen zijn welkom in de Kindernevendienst (graag aanmelden – zie onder)

Er geldt een maximum van 60 bezoekers per dienst. U kunt zich voor deze dienst aanmelden bij het Kerkelijk Bureau.