wo 10 mei om 20:00 uur

Wat doen we met onze kerkgebouwen in de toekomst?

Zoals u weet is er een werkgroep aangesteld om de kerkenraad te helpen om deze vraag te beantwoorden. Om deze opdracht een goede basis te geven heeft u de gelegenheid gekregen een enquête in te vullen. De resultaten zijn inmiddels bekend en daar stellen we u graag van op de hoogte. Daarnaast leggen we aan de hand van een aantal scenario’s u graag een aantal vragen voor. Uw reacties zullen de werkgroep en de kerkenraad helpen bij het verder evalueren van de opties met betrekking tot het gebruik van de drie kerkgebouwen.

U bent van harte welkom!

Om de avond in goede banen te kunnen leiden horen we graag van tevoren of u van plan bent te komen. U kunt dat doen door een e-mail te sturen naar het kerkelijk bureau. (info@pkn-wassenaar.nl met als onderwerp GEMEENTEAVOND).