zo 5 november om 16:00 uur

Dieks van Gogh: bas
Wouter Blaquiere; orgel
Anneke Huitink: dirigent

Het verlies van een dierbare is ingrijpend en verandert je leven. Dankbaarheid, gemis, liefde en pijn draag je met je mee. Je moet door, maar soms is het goed om even stil te staan en tijd te nemen om je geliefden te gedenken. Het gedachtenisconcert biedt ruimte om dat te doen door middel van muziek, woorden en het aansteken van een kaarsje.

Op deze zondag dicht bij Allerzielen en Allerheiligen organiseren de Wassenaarse Kerken samen met Omen Uitvaartzorg daarom dit concert voor ieder die daar behoefte aan heeft. Ensemble Archipel brengt met koor en klein orkest het Requiem van Fauré ten gehore. De toegang is vrij, wel is er een collecte ter bestrijding van de onkosten.

U bent van harte uitgenodigd om dit concert zelf bij te wonen en anderen hierop te attenderen. Het concert vindt plaats in de Dorpskerk (Plein 3) om 16:00 uur.

Na afloop is er gelegenheid om onder het genot van een drankje elkaar te ontmoeten en na te praten.