za 17 december om 18:00 uur

Op 17 december wordt het plein bij de Dorpskerk weer omgetoverd in de tijd toen Charles Dickens leefde. Oude straatlantaarns, arrensleden, kraampjes waar de bezoekers diverse soepen, stamppotjes en  poffertjes kunnen nuttigen en natuurlijk een warme glühwein en chocolademelk voor de kou. Het buffet gaat open om 18.00 h.

American Community Choir zingt a capella kerstliedjes. In de tent zal ook een korte versie van het verhaal “A Christmas Carol” van Charles Dickens worden verteld met een pantomime door een aantal kinderen  van de Herenwegschool en de Amerikaanse School.

Om 19.30 h start in de Dorpskerk het traditionele kerstconcert met medewerking van het American Community Choir en Muziekvereniging Excelsior. Ook zullen bekende kerstliederen samen worden gezongen  onder begeleiding van Rijk Jansen op het orgel.

Kaarten voor dit evenement kosten € 22,– inclusief buffet en zijn verkrijgbaar bij boekhandel De Kler in de Langstraat, het Kerkelijk Bureau aan de Schoolstraat 4 en via de website www.eventbrite.nl