vr 8 juli om 19:30 uur

Tewkesbury Abbey Koor

Op vrijdag, 8 juli 2022, zal het beroemde koor Tewkesbury Abbey Schola Cantorum, Choristers in the Cotswolds, om 19.30 uur een concert geven in de Dorpskerk van Wassenaar.

Het koor dat de Dorpskerk bezoekt bestaat uit 14 kinderen in de leeftijd van 8 tot 13 jaar en 18 volwassen zangers.

Het concert duurt 1 uur en 15 minuten zonder pauze.

De prijs van de kaartjes is € 15,–. Deze kunnen worden gekocht bij het Kerkelijk Bureau aan de Schoolstraat 4, Boekhandel De Kler in de Langstraat en via de website www.eventbrite.nl *** Jeugd tot 25 jaar Halve Prijs***

Voor bezoekers van het concert, die nog even na willen genieten in een typisch Engelse sfeer, serveert Restaurant Van Veen aan het Plein 14 een English Supper, licht 3-gangen menu, voor een speciale prijs. Reserveren via telefoonnummer 070-8885626. Een uitstekende manier om een unieke ervaring met elkaar te delen.

Het is een gemengd koor van kinderen en volwassenen. U kunt alvast een kijkje nemen bij het koor door op de link te klikken: Tewkesbury Abbey Schola Cantorum | Choristers in the Cotswolds

De kerk zelf heeft ook een interessante website: https://www.tewkesburyabbey.org.uk

We zijn heel blij dat we, na het Bath Abbey Choir en het Choral Choir of Stratford-upon-Avon, die Wassenaar bezochten voor de corona crisis, weer een Engels koor kunnen verwelkomen.

Wat betreft Corona maatregelen volgen wij de landelijke richtlijnen.  Wel geven we elkaar de ruimte en houden rekening met elkaar.